sunnuntai, 4. kesäkuu 2006
APUA
mä oon täs vaan hehkuttanu et jee mä oon jo isotyttö ku oon kutosel vaik mun gerbiili kuolee kohta. huomasin sen tos ku menin antaan niille ruokaa. sillä on jo kauan aikaa ollu korvas sellanen "patti" mut mä oon vaa aatellu et kaikilla hiirillähän nyt menee ja tulee patteja, mut nyt mä vasta tajusin et sehän KASVAIN! YHYYYY! sit ku se kasvain leviää aivoihin nii sillonhan keke (hiireni) kuolee!!! ja se kasvain on isompi ku sen korva joten sen korvaki sillee lerpsottaa ku se patti on nii painava!!!! jos se kuolee nii mäki kuolen! älä kuole keke älä älä älä älä älä älä älä älä älä älä älä älä älä älä älä älä älä äälä älä älä älä älä älä älä älä älä älä älä älä älä KUOLE!
Kommentit